sahilememmedova

Just another WordPress.com site

Biz….

Seninle ayni  denize bakip, farkli ufuklar grmeyi seviyorum ben.

Ayni pencereden bakip, farkli yerleri seyretmeyi..

Senle aynı anlama gelip, farklı anlamlar ifade etmeyi..

Seni bana bulayıp, sende kaybolmayı seviyorum.

Kendimi görmeyi seviyorum sende.

Bana bakınca kendini görmeni seviyorum.

Aynı yemeği yiyip, farklı tatlar almayı seviyorum.

Aynı şarkıyı dinleyip, farklı şeyler duymayı..

Aynı yıldıza bakıp, farklı hayallerle uyumayı!

Arada bir karıştırmayı seviyorum senle kendimi.

“Bu tam bana göre.” lerimle, “Bu tam ona göre.” lerimi karıştırmayı..

Acını yüreğimde hissetmeyi seviyorum,.

Elime iğne batınca senin irkilmeni seviyorum.

Aynı anda farklı şeylere gülebilmeyi seviyorum senle,

Aynı filmi izleyip, farklı sahnelerde hüzünlenmeyi..

Ve nihayetinde iki eksikten bir bütün yapmamızı seviyorum.

Kahkaha atmayı seviyorum senle.

Gözümüzden yaş gelene kadar gülmeyi

Aynı rüzgarın ikimizi de üşütmesini seviyorum.

Senle aynı anda, farklı birer battaniyeye sarılışımızı seviyorum.

Farklı şehirleri terk etmeyi isteyip, aynı şehirde tutuklu kalmamızı seviyorum.

Aynı anda “biz” olmaya ihtiyaç duymamızı seviyorum.

Taşkın bir sevgi,

Taşkın bir dostluk,

Bir her şeylik,

Bir aitlik,

Bir “sen”lik hissetmeyi seviyorum.

Kalbimin taşıyamayacağı kadar ağır olduğunda sevgim,

Tüm bedenime yaymayı seviyorum.

Sevginin bir kısmını taşırıp gözlerinden,

Etrafa kondurmanı seviyorum.

Aynı anda farklı denizlerin sularına bırakıp kendimizi,

Aynı serinliği hissetmemizi seviyorum.

“Ben seviyorsam o da seviyordur.” larımızı seviyorum.

Aynı yağmurun sesini dinleyerek, ayrı pencerelerin önünde kahve içmemizi seviyorum.

Farklı yerlerde aynı çılgınlıkları yapmak isteyip,

Ağırbaşlılığı elden bırakmayışımızı seviyorum.

Ayrı ağaçların dalındaki meyveye,

Aynı anda el uzatmayı,

Aynı gece uykusuz kalmayı,

Aynı gün öğleye kadar uyumayı..

Aynı “biz”i ölene kadar sevmeyi seviyorum,

Seni seviyorum…

Fevral 3, 2013 - Posted by | Uncategorized | , ,

Hələlik heç bir şərh yoxdur

Cavab qoy

