sahilememmedova

Just another WordPress.com site

ASK…..ILAHI ASK….

Nece vaxdir adini esitmeyme hetta kompyuterimde e-book varianti olmasina baxmayaraq nedense oxumaga baslaya bilmirdim..Belke de cesaret etmirdim, sankii ne qeder esrarengiz bir kitab oldugunu hiss edirdim..Taki Turkiyeden bir dostum bu kitabi mene gonderene qeder…Ilk elime aldigimda adeten etdiyim bir isi etdim..Kitabin qoxusunu icime cekdim.Meni qinamayin amma bu sanki esqin qoxusuydu.Butun ruhumu saran bir qoxu…Kitabin renginin de esq rengi olmagi diqqetimi cekdi…Cehrayi…mesum, ince bir reng..kitabin ilk sehivesinde olan 1cumle meni dayandirdi.ASKin hic bir sifata ve tamlamaya ihtiyaci yoktur.Basli basina bir dunyadir ask….Tesiredici sozlerdir.Ele deyilmi? Fikilesdim ki kitabin maraqli olmagiycun yazilan pafoslu sozlerdendir yeqin.Lakin diger sehifeleri oxuduqca fikirlerimden utandim…Coxumuzun dilinde olan kinolardan kitablardan bezen kinolardan bezen de etrafimizdaki insanlardan esitdiyimiz ASK sozune tam ferqli bir yanasma, daha dogrusu tam duzgun yanasma gordum sevimli kitabimda.ILAHI esqin inceliklerini anladim.Oxuduqca dunya ile elaqem kesilirdi sanki…Bambasqa tertemiz, pak , isti, guvenli bir dunyanin icine daxil olurdum getdikce.Ve daxil olduqca bu dunyaya sanki ozum de o dunanin kicik bir parcasina cevrilirdim.Xosbetxt idim sanki…Ellanin heyati ailesi, Aski seriati romani ile tanisligi ve dolayisiyla Aziz Zahara ile tanisligi ve baslayan qeribe munasibeti.Sufiliyin gozel tesviri, Mevlanan ile Sems Tebrizinin olan mohtesem aski…Bunlar yetirdi meni kitba daha the baglamaga…Kitabim basdan basa qeydlerle dolu oldugunu gordum onu yeniden vereqleyende…Her cumlesi bir basqa sehir, bir basqa dunyadir..Mence her insanin oxumasi gereken en az 5 kitabdan biri…Ruhumu temizledi.Mendeki meni ortaya cixardi.Tezeden kesf etdim ozumu.Paklandim…Ruhum artiq daha the huzurlu…Ibretamiz bir eser…Kitabin sonunda butun dinlerin isarelerinin verilmesi de basli baslina bir kitaba beraberdir fikrimce..Elif Safag mence bir sorry sehrbazi…Sozden senet yaradin biri….3kitabin oxudum.Amma ASK bir basqa….Kitabdan cox sevdiyim ve qulagimda sirga olan bir cumleyle bitirecem yazimi….”ALLAH there ki ne yer ne de gok kucaklaya bilir beni, ancak ve ancak inanan kullarimin kalplerine sigarim….” Qelblerimize ALLAHIMIZ sigmasi umidiyle SAHILE….

Mart 26, 2012 - Posted by | My world | , , , , , , , ,

3 Şərh »

  1. ela yazidir,insani kovreldir

    Şərh tərəfindən pervin | Avqust 14, 2012 | Cavabla

  2. semimi yazi…

    Şərh tərəfindən pervin | Avqust 14, 2012 | Cavabla


Cavab qoy

