sahilememmedova

Just another WordPress.com site

Men azadammmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 il evvel magisttraturaya qebul olmusdum..ele bu erefelerde qebul xeberimi esitdim…Yene ADPUya dusmusdum..ustelik Uzvi kimya ixtisasina.en nifret ediyim kafedraya!!!!(fikir verirsiz heleki tehsil baresinde urekden sevinmemeisem)Mene 1 sey teselli verirdi sadece.o da en yaxin refiqemin de eyni universitete dusmeyi idi..sadece buna gore sevinirdim…neyse…basladi magistr heyati menimcun..her sey evvel cansixici idi…sadece refiqemle vaxt kecirirdim..inise bilmirdim teze qrupumuza…amma yavas yavas her sey deyisdi..ele bil nece illerdir bir birimizi taniyiridiq onlarla…ehh..ne gunler olmayib ki..indi butun bunlari yazmaq fikrim yoxdu bura..yaxsi vaxtlarimiz da oldu…imtahan vaxti sevimli muellimlerimizin bizi “sevincden” aglatdiqlari zamanlar da…en ciddi muellimin dersinde sakitce mafia da oynadiq..cayla piroq da yedik…)))ve nehayet geldik bugune…min bir ezabla(sozun esl menasinda) diplom mudafiesi ve….bu da son…bitti…telebelik bitdi…artiq azadam….avazim cixdigi qeder qisqirmaq isteyirem!MEN AZADAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BU TELEBELIK HEYATINDAN COX SEY OYRENDIM.cox sey..heyatin nece oldugunu oyrendim demek olar ki….ehhh…neyse….sadece 1soz deyim….Esas olan halalliqdir…ve men bugunku mudafiede istirak edenlerin bezilerine halalliq vermedim..axiretde goruserik….SADECE BU YAZINI YAZMAQ ISTEDIM)))))))MEN MAGISTRAM……………………………………………………………………………)))))))))))))))))))))

İyun 24, 2011 - Posted by | Uncategorized

4 Şərh »

  1. mende azadam demek isterdim ama bu azadliq sadece telebeliye aid bir azadliqdi…ona gore hecne demirem..

    Şərh tərəfindən sevilxalilalil | İyun 24, 2011 | Cavabla

  2. hayırlı olsun……ama eğitim beşikten mezara kadar sürüyor…….daha hayat denen bu okulda öğreneceğin çok şey var…

    Şərh tərəfindən dogubey6880768 | İyun 29, 2011 | Cavabla

  3. Tebrik edirem sizi. hisslrinizi qeleme almisiz. amma özünüzü bir az sıxmısız, bilirem ki azadlığın verdiyi heyecan, sevinc bu qeder deyil🙂 bir de univ.ti bitirmek azadlıq deyil ki. ne bilim belke sizin üçün azadlıq ele mehz budur. menim nezerimde ise deyerem ki “kaş ele olsa”🙂

    Şərh tərəfindən Curly | İyul 4, 2011 | Cavabla

  4. TEBRIKLER!!!

    Şərh tərəfindən Gulnar | İyul 5, 2011 | Cavabla


Cavab qoy

